Цього літа 5 туристів загинули дорогою до гірського притулку Ешер (Aescher Hut), місця, відомого в Європі як одного з найфотогенічних гірських пейзажів.
Швейцарський альпійський клуб (Club Alpin Suisse / CAS) намагається привернути увагу користувачів інтернету до проблеми безглуздих ризикив життям.
"Нестримне поширення вражаючих фото у соціальних мережах, таких як Instagram, перетворюється на стрес-тест для природи". Це спостереження, зроблене SAC, є відправною точкою для інформаційної кампанії.
Кампанфя має на меті пояснити всім, що гірський пейзаж, розміщений в Інтернеті, може виглядати дуже привабливо. Але опинитися посеред природи, де зроблено фото, вдвічі небезпечно: як для туриста-неофіта так і для природи.
Швейцарський альпійський клуб пояснює, що «бажання зробити таку саму фотографію, як та, що привернула увагу багатьох, або довести, що Ви маєте принаймні таку ж фізичну форму, як і професійні екстремали, часто є сильнішим за самозбереження».
Ця кампанія SAC розпочалася, оскільки у 2022 році у Швейцарії різко зросла кількість нещасних випадків під час походів і смертей у горах.
Одним із таких небезпечних для легковажних новачків місць є гірський притулок Ешера - одна з "ікон" Альп.
Фото цієї місцевості, подані в соціальних мережах, без належного опису та зостережень створює дуже великі потоки туристів при наближенні до очікуваного місця.
Мало хто з туристів звертає увагу на те, що сам шлях до гірського притулку не легкий (туристам доводиться пройти 7 кілометрів та набрати майже 900 метрів висоти по гірськм стежкам серед вертикальних скель). І як наслідок, цього літа п'ятеро туристів загинули, намагаючись потрапити до притулку заради красивих фото. Серед них 31-річна мати та її 5-річна донька.
Крім ризиків для життя, яких зазнають туристи, також відмічається і негативний вплив на природу.
Потік відвідувачів з кожним роком збільшується, туристи залишають стежки, щоб зробити ідеальне фото, кидають сміття...
Фауна і флора гірської природи не витримує конкуренції з рекламою фото у соціальних мережах.
CAS заохочує туристів принаймні не додавати геотеги до своїх фотографій, щоб уникнути створення наповпу туристів.
Нарешті, CAS нагадує нам, що фотографії в соціальних мережах, як правило, не дуже відповідають дійсності.
Погодні умови на фото завжди ідеальні а опис маршруту до місця зовсім не наводиться.
В горах існує дуже багато факторів, які можуть виявитися оманливими та викликати драму.